Regulamin usług noclegowych
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
-
Regulamin obowiązują na terenie obiektu TAMADA i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
-
Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Obiektem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
-
Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji hotelowej.
-
Regulamin Obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
-
Regulamin Obiektu jest dostępny w recepcji hotelowej na stronie internetowej Obiektu www.tamada.pl.
§2 DOBA NOCLEGOWA
-
Pomieszczenie mieszkalne w Obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
-
Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
-
Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
-
Prośbę o przedłużenie doby noclegowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
-
Nieuzgodnione przedłużenie doby noclegowej wiąże się z dodatkową opłatą. Opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100 zł / 1 godz. Obiekt zastrzega sobie prawo do odstąpienia poboru takiej opłaty. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z nieuzgodnionym przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
-
Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Obiekcie.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do tego, iż w niektórych okresch po dokonaniu rezerwacji przez Gościa może być on poproszony o wpłatę zadatku:
-
w przypadku rezerwacji wielodniowych w wysokości min. 50% wartości pobytu,
-
w przypadku rezerwacji na 1 dobę kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu,
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej / kredytowej lub pobrania z niej środków, traktując tą płatność jako zadatek.
-
Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe Obiektu w wyznaczonym terminie lub wpłynie później, Obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Obiekt rezerwacji.
-
Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Obiektu, Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie gwarantowanej rezerwacji.
-
W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji
-
na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – Hotel zwraca kwotę równorzędną zadatkowi,
-
na 29 – 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Hotel zwraca 50 % wartości kwoty równorzędnej zadatkowi.
-
-
W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:
-
korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej / kredytowej lub pobrania z niej środków, traktując tą płatność jako zadatek.
-
-
Podstawą do przyjęcia Gościa jest:
-
uzupełnienie i podpisanie karty meldunkowej,
-
okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem,
-
uregulowanie odpłatności za całość pobytu.
-
-
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
-
Osoby niezarejestrowane w Obiekcie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać w pokoju od 7:00 do 22:00.
-
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
-
Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
-
W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie zawartym w gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
-
W przypadku nieprzybycia Gościa do Obiektu w terminie zawartym w gwarantowanej rezerwacji, Obiekt nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
§ 4 USŁUGI
-
Obiekt świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Obiektu niezwłoczną reakcję.
-
Obiekt ma obowiązek zapewnić:
-
warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
-
bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
-
profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Obiekt,
-
sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
-
zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
-
-
Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
-
udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
-
budzenie o wyznaczonej godzinie,
-
możliwość przechowywania w sejfie Obiektu (przy recepcji) pieniędzy i przedmiotów wartościowych, przy czym ich łączna wartość nie może stokrotnie przekraczać ceny za pobyt w pokój,
-
wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
-
-
Na życzenie Gościa Hotel świadczy odpłatnie następujące usługi:
-
room service,
-
skanowanie i drukowanie dokumentów,
-
wypożyczenie łóżeczka dziecięcego.
-
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
-
Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
-
Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie Obiektu (przy recepcji).
-
W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Obiektu (przy recepcji) przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
-
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu Obiektu, czy poza terenem Obiektu.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
-
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
-
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej / kredytowej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
-
Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
-
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
-
Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu (jeżeli występuje), zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
-
Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi, uszkodzenia i zniszczenia.
§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
-
Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres po wcześniejszym dokonaniu przez Gościa wpłaty, o równowartości kosztów wysyłki i opakowania na rachunek bankowy Obiektu,
-
W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§ 8 CISZA NOCNA
-
W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
-
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
§ 9 POSTANOWIENIA DODAKOWE
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
-
W Obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą w kwocie 25 zł / doba i tylko w wybranych pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i bezwzględnego przestrzegania odrębnego regulaminu dotyczącego przebywania zwierząt w Obiekcie. Regulamin znajduje się w recepcji.
-
W Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt minimum 400 zł.
-
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
-
W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
-
W wybranych pokojach obowiązuje system zarządzania elektrycznością oparty na kartach do pokoi. Karty wydane w recepcji należy umieszczać we włącznikach prądu po wejściu do pokoju. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50 zł.
-
Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług nocelgowych. Administratorem danych osobowych jest TAMADA Sp. z o.o., z siedzibą w Ozorkowie przy ul. Działkowej 1. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz dostępna jest na stronie www.tamada.pl i w recepcji.
-
Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
-
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
-
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojac ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Obiektu pisemnie na adres e-mail: biuro@tamada.pl
-
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Obiektem jest sąd właściwy dla siedziby głównej TAMADA Sp. z o.o..
Dyrekcja TAMADA Sp. z o.o.